نقض حقوق بشر در 35 سال دولت جمهوری اسلامی ایران

ماده 1 اعلامیه جهانی حقوق بشر :
تمام ابنای بشر ازاد زاده شده و در حرمت و حقوق با هم برابرند عقلانیت و وجدان به انها ارزانی شده و لازم است تا با یکدیگر برادرانه رفتار کنند.

طی 35 سال گذشته در کشور ما ایران بسیاری سنگسار شده اند و این بیانگر آنست که مجازات سنگسار بصورت یک حکم قانونی در امده مسئولان حکومت انرا اجرا می کنند و بخشی از جامعه سنتی-مذهبی هم حمایت می کنند اگر درجهان کشوری یافت شود که انسان را با زدن سنگ بر سرش بکشند همانا ایران است.

طی 35 سال گذشته حکومت اسلامی ایران تعداد بی شماری از انسانها را اعدام کرده و میکند، تا جائیکه نام ایران از نظر اعدام ها در صدر کشورهای جهان قرار گرفته و بالاترین امار اعدامی را دارست. با اتهام های اغلب صوری مثل: قاچاق مواد مخدر، قتل، قصاص ، جاسوسی، محاربه ، مرتد، جنگ مسلحانه با حکومت، اقدام علیه امنیت ملی و …
طی 35 سال گذشته ادیانی مثل بهائیت را فرقه ضاله، مضله و گمراه کننده معرفی کرده ومی گویدکه پیروان انها را باید تا حد ممکن از بین برد.
طی 35 سال گذشته تبعیض جنسیتی بیداد میکند زیرا بر این باورند که :
زن جنس دوم است، زن احساسی و ناقص العقل است، زن باید در خانه بماند، زن کشت گاه مرد است و یا زن باید حجاب داشته باشد.، با این دستاویز ها زن را سرکوب وتحقیر کردند در حالیکه این باید ها و نباید ها مخالف روح اعلامیه جهانی حقوق بشر بوده و هست.
جامعۀ ایرانی مجموعه ای است از کرد، بلوچ، ترکمن، لر، بختیاری، آذری و… اما این عزیزان پیوسته و در مقابل هر درخواستی با دشنۀ تجزیه طلبی سرکوب و یا قلع و قمع شده اند.
طی 35 سالی گذشته مخالفین و منتقدین ولی فقیه هیچگونه حقی برای فعالیت در ایران یا مشارک ازاد در سرنوشت خود و یا انتشار دیدگاه خویش را ندارند.
نادیده گرفتن این خیل زندانیان عقیدتی و سیاسی نیز مخالف روح آزادی اندیشه و بیان واعلامیه جهانی حقوق بشر بوده و هست.
کودکان کار، زنان بی سرپرست ، کودکان خیابان، کارتن خواب ها ، فقر و فخشا و…آری فقر ملت ایران را از پای درآورده است تا آنجا که کودکان مبدل به نان آوران کوچک شده اند.
در کشور ایران علمای مذهبی به بهانه دین است که میزان حقوق انسانها را تعیین می کنند و نه انسانیت و حقوق بشر ، ما فعالین حقوق بشر در ایران امروز اعلام می نمایم که:

دولت ایران ناقض مستمر و برنامه ریزی شده حقوق بشر است.
431
کانون دفاع از حقوق بشر در ایران
نمایندگی اسپانیا