لیست کتابهای انتشار یافته در کتابخانه کانون دفاع از حقوق بشر در ایران – ژانویه و فوریه ۲۰۲۰

کتاب«بهاگاواد – گیتا»

یکی از کتب مهم ادبیات فلسفی و روحانی مشهور جهان، و گرامی ترین و مقدس ترین دستور اخلاق و حکمت نزد هندیان است. این اثر نه فقط چکیده تمام مذاهب هند که جوهر مذهب، بدون در نظرگرفتن شرایط زمانی و مکانی است، زیرا شرح عشق و جذبه ای است که انسان را به سوی الوهیت می کشاند؛ خدایی که مقصود نهایی این جذب و انجذاب است، خدایی است که با بندگان خود روابط بسیار نزدیک دارد.

کتاب «آتیلا»

(۴۰۵ تا ۴۵۳ میلادی) رهبر قوم هون که در زمان حیاتش بزرگ‌ترین امپراتوری را در اروپا، از رود اورال تا دانوب داشت. در زمان فرمانروایی‌اش وی یکی از مخوف‌ترین دشمنان امپراتوری‌های روم غربی و شرقی بود. رومیان به او لقب تازیانه خداوند داده بودند و به او باج می‌دادند تا کاری به کار رم نداشته باشد

کتاب« فلسفه سیاسی»
اثر: استوارت میل
در این کتاب عقیده معمول و مقبول درباره خصلت نوشته های جان استوارت تمایل آزادی به ستیز گرفته شده است.( فلسفه سیاسی استوارت میل )در باره رساله در ارتباط با آزادی از قدیم الایام نظر رایج و مرسوم این بوده است که گرایش در این رساله دست به کاری محال زده است یعنی عرضه دفاعی سود گرایانه تمایل از نخستینگی آزادی نسبت به سایر آن کار محالی نیست که منتقدان نمایانده اند و درس آزادی رغبت به نکوداشتن در دل فایده گرایی غیر مستقیم و نوعی لیبرالیسم کمال خواهانه می گنجد.( فلسفه سیاسی استوارت میل )اما جان گری در ویراست دوم این کتاب که برگردان حاضر برگردان همان ویر است ، فصلی به کتاب افزوده و هر آنچه را خود رشته است

کتاب«گزیده ی دیوان وصال شیرازی»

وصال از بزرگترین شاعران و ادیبان سدهٔ سیزدهم هجری است. دیوان اشعار او نزدیک به سی هزار بیت دارد. وصال در مرثیه سرایی از تمامی شعرا گوی سبقت را ربود. از سروده‌های وی دیوان شعر و مثنوی «بزم وصال» است و اتمام مثنوی «فرهاد و شیرین» وحشی بافقی است که ناتمام مانده بود. او همچنین «اطواق الذهب» اثر زمخشری را به فارسی ترجمه کرده‌است.

کتاب«قمار باز»
رمان نشان دهنده اعتیاد خود داستایفسکی به رولت می‌باشد که الهام بخش نوشتن این کتاب شد، نویسنده در هنگام نوشتن کتاب تحت مهلت سختی برای بازپرداخت بدهی اش ناشی از قمار

کتاب: «خنده و فراموشی»
رمانی از میلان کوندرا نویسنده چک-فرانسوی است. این رمان مشتمل بر هفت راوی جداگانه‌است با داستان‌هایی که مضامین مشترکی دارند. کتاب به بررسی طبیعت فراموشی در تاریخ، سیاست و به طور کلی زندگی می‌پردازد. داستان عناصری از رئالیسم جادویی در خود دارند
کتاب«زن درهم شکسته»

اثر سیمون دو بووار
این کتاب در حقیقت از دو داستان تشکیل می‌شود؛ زن در هم شکسته و سن رازپوشی.
زن در هم شکسته داستان زنی است که عمری عاشقانه با همسرش زندگی کرده و همه عمر را وقف شوهر و بچه هایش کرده و عشق آنها برایش بس بوده اما اکنون می فهمد شوهرش با زن دیگری رابطه دارد و حاضر به ترک معشوقه اش نیست .
سن رازپوشی داستان زندگی زن و شوهر مسنی است که عمری با اهداف والا زندگی کرده اند اکنون پسراشان ازدواج کرده و به همه آن هدف ها پشت پا زده است این موضوع در کنار اضطراب های پیری آنها را از پای درآورده است .
کتاب در حقیقت یک جورایی دو تا زندگی را هم مقایسه کرده عاشقانه و معقولانه و یکی زنی که سر کار نمی ره و خیلی از نظر عاطفی زیاده خواه و وابسته است و دیگری زنی مستقل و فعال !

کتاب« خدای عقرب»
سر ویلیام جرالد گولدینگ ، شاعر و رمان‌نویس بریتانیایی برنده جایزه نوبل ادبیات در ۱۹۸۳ بود. از معروفترین آثار او می‌توان به ارباب مگس‌ها اشاره نمود. او همچنین جایزه ادبی من بوکر را برای رمان «آداب عبور»- که اولین کتاب از سه‌گانه به سوی انتهای زمین است – در ۱۹۸۰ کسب کرد.

کتاب« تیمور لنگ فاتح جهان»
پانصد و پنجاه سال پیش مردی کوشید که خود را فرمانروای جهان بسازد. هر اقدامی که کرد موفق شد، ما او را تیمور لنگ می خوانیم . در آغاز وی چندان مهم نبود. فقط بر قطعه ای از اراضی و عده ای گله دار آن سرزمین مرد پرور پهلوان خیز یعنی آسیای مرکزی فرمانروایی داشت. تیمور مثل اسکندر مقدونی پسر پادشاه نبود و مانند چنگیز ریاست قبیله را از پدر ارث نمی برد.
اسکندر و چنگیز هر دو هنگامی که به جهانگیری برخاستند با خود همراهانی داشتند مردم مقدونیه با اسکندر و مغولها با چنگیز همراه بودند. ولی تیمورلنگ عده ای را دور خود جمع کرد.

کتاب «کوروش»
گی راشه، نویسندۀ فرانسوی این رمان، که کوروش را بزرگترین سردار و بزرگوارترین شهریار عالم می‌خواند، سال‌های عمر خود را با جهانگردی و تحقیق دربارۀ تاریخ مصر و یونان گذرانده، و چندین کتاب معتبر در زمینۀ باستان‌ شناسی و تاریخ مصر و یونان باستان تالیف کرده است، و در کتاب کوروش، تاریخ و افسانه و خیالپردازی را به هم آمیخته، و اثری زنده و پویا و جذاب به وجود آورده است. این طرز داستان سرایی، داستان‌های شب رادیو ایران را به یاد می‌آورد، که مترجم این کتاب در ایام جوانی، ده بیست سالی از نویسندگان آن برنامه بوده است. نویسندۀ این رمان در مقدمۀ کتاب خود می‌نویسد: «بخشی از وقایع داستان را از هرودوت گرفته‌ ام، که به زمان کوروش نزدیک‌تر بوده، و به اکبالتن -همدان- و شوش هم سفر کرده است، و بخشی دیگر را از گزنفون، که در پایان قرن پنجم پیش از میلاد می‌زیسته است.»
نویسنده نه تنها آثار هرودوت و گزنفون، بلکه هر کتاب و نوشته‌ ای را که دربارۀ کوروش بزرگ و اوضاع و احوال آن روزگار نکته‌ ای یا اشاره‌ای داشته، مطالعه کرده و در داستان‌ پردازی خود در نظر داشته است.

کتاب «ماسه و کف»
ارزشِ هر انسان به چیزی که به آن دست می‌یابد نیست، بلکه به هدفی است که میلِ رسیدن به آن دارد …!

کتاب«تکامل آگاهی از دن کیشوت تا فاوست»
، نوشته ی دکتر رابرت جانسون روانشناس برجسته آمریکایی است که به بررسی روند آگاهی انسان و یا انسان آگاه در سه رمان مشهور می پردازد . در این کتاب هر شخصیت نماینده خصوصیات یک منش و در پس آن یک نوع رفتار است. به عقیده دکتر رابرت جانسون ، دن کیشوت نشانگر کودکی معصومانه ماست. هملت نمایانگر تردید های ما در عمل و احساس و فاوست در بر گیرنده خویشتن راستین ماست که برای به دست آوردن آن گذار از این دو سطح آگاهی لازم است .

کتاب«مسئولیت شخصی در دیکتاتوری»
روز نهم نوامبر روز جهانی ضد فاشیسم و یهودی ستیزی و همچنین سالروز سقوط دیوار برلین است. به همین مناسبت بنیاد عبدلرحمن برومند مقالۀ “مسئولیت شخصی در دوران دیکتاتوری” تألیف هانا آرنت، یکی از مهم ترین نظریه پردازان نظام های توتالیتر، را به زبان فارسی ترجمه و در اختیار عموم می گذارد.
آرنت طی سا‌ل‌های پس از انقلاب ٥٧، در میان نسل جوانی که ازجمله در نتیجۀ عملکرد سیاسی‌شان، جمهوری اسلامی همچون یک پدیدۀ نامحتمل و حیرت‌انگیز شکل گرفت، چهره‌ای شناخته شده بود.
آرنت با تحلیل و بررسی نظام‌های توتالیتر در کتاب “توتالیتاریسم۲ ″، بسیاری از این نسل را به شناخت و درک روشن‌تر از ماهیت جمهوری اسلامی رهنمون شد.
ارتباط اندیشه‌های آرنت با مسائل کنونی مطرح در ایران، ارتباطی منطقی است.
«جمهوری اسلامی»، یک پدیدۀ انقلابی مدرن است که آشکارا خود را میراث‌خوار سنت انقلابی می‌داند که با انقلاب کبیر فرانسه آغاز شد و با انقلاب اکتبر روسیه ادامه و گسترش یافت و در طول قرن بیستم، الهام‌بخش بسیاری از انقلاب‌ها در کشورهای دیگر بود. انقلاب اسلامى در ایران اگرچه دگردیسى نوینی در پدیدۀ انقلاب‌های مدرن است، با این حال، مکانیسم یکسانى با همان پدیده دارد. همین بس که دقت کنیم به نهادهای بنیانی انقلاب اسلامی، چون دادگاه های انقلاب، کمیته‌های انقلاب و … که نه تنها کارکردشان بلکه حتی در مواردی، نامشان نیز با همتاهای‌شان در انقلاب فرانسه یا روسیه یکسان است. از این‌رو، نزدیکی جمهوری اسلامی با نظام‌های توتالیتر ﴿غیرمذهبى یا ضدمذهبی﴾ چون اتحاد جماهیر شوروی، چین کمونیست، کوبا و کرۀ شمالی، به دلیل وجوه اشتراک در یک سنت انقلابی، شگفت‌آور نیست.
هانا آرنت از جمله متفکران غربی است که پس از جنگ جهانی دوم، راه مبارزه با توتالیتاریسم را در شناخت دقیق ماهیت این نظام وعلل پیدایش آن مىدانستند.
وی معتقد بود برای از میان بردن توتالیتاریسم باید آن را شناخت و تاریخ آن را “مهار کرد”.
نسل هایی که در نیمۀ دوم قرن بیستم به مبارزه علیه توتالیتاریسم کمونیستى پرداختند از اندیشۀ او بهرۀ فراوان بردند.

کتاب«اصول فلسفه رنه دکارت»
نخستین اثر مطبوع اسپینوزا و یگانه اثری است که نام نویسنده در زمان حیاتش بر روی آن نوشته شد. این اثر نخست در پاییز ۱۶۶۳ با دیباچه دوستش دکتر لو دوویکوس مایر و ذیلی که محتوی تفکرات مابعدالطبیعی اسپسنوزاست، به زبان لاتین به طبع رسید ودر ۱۶۶۴ به وسیله دوست اسپینوزا، پتر بالینگ منونیت، که در دین مخالف جزمیت بود به طبان هلندی برگردانده شد…

کتاب« دهن‌بند»
نوشته‌ی آلفونسو ساستره با لحنی تند و گزنده اما به شکلی غیر‌مستقیم اختناق و وحشت و سرکوب حاکم بر جامعه‌ی آن روزگار اسپانیا را به تصویر می‌کشد.
آلفونسو ساستره (Alfonso Sastre) یکی از برجسته‌ترین نمایشنامه‌نویسان معاصر اسپانیا و در کنار آنتونیو بوئرو بایخو یکی از ارکان متحول‌کننده‌ی تئاتر معاصر این کشور است. تئاتر وی که همواره ناقد دیکتاتوری و حکومت‌های سرکوب‌گر بوده از بدو پیدایش همواره به دست ممیزی حکومت فرانکو ممنوع می‌شد. وی در مخالفت با بوئرو بایخو و اندیشه‌ی پوسیبیلیسم وی که هر فرصتی را برای کوبیدن و به انتقاد کشیدن خفقان موجود در جامعه موجه می‌دید، با نقد این دیدگاه، خط مشی‌ای کاملا افراطی در انتقاد اندیشه‌های دژخیمانه پیش گرفت و لذا در زمان دیکتاتوری فرانکو تئاترش به هیچ عنوان فرصت به صحنه رفتن و عرض اندام نیافت.

کتاب «از کوروش تا پهلوی»
یک اثر مختصر اما پربار است. عکس‌های فوق‌العاده‌ای که مولف برای این کتاب تدارک دیده، بر اهمیت و ارزش کتاب افزوده است.

دیوان غزلیات حافظ شیرازی
به کوشش دکتر خلیل خطیب رهبر

کتاب « زندگی پی »
اثر : یان مارتل
پسر جوانی بنام پی پاتل، فرزند یک صاحب باغ وحش در هندوستان است. پی پاتل در شانزده سالگی همراه خانواده‌اش از هند به طرف کانادا کوچ میکند. خانواده پی در قسمت بار یک کشتی ژاپنی در کنار جانوران باغ‌وحش به سمت خانه جدید سفر می‌کنند. در میانه راه کشتی غرق میشود و پی خودش را در قایق نجاتی به همراه یک کفتار، یک اورانگوتان، یک گورخر زخمی و یک ببر بنگال دویست کیلو گرمی تنها می‌بیند….

کتاب «توتم و تابو »
زیگموند فروید
تابو و دوگانگی عواطف . بازگشت دوره کودکی توتمیسم . اعتقاد به قدرت ذهنیات

کتاب« دلدار و دلباخته»
نویسنده بیشتر با نام مستعار ژرژ ساند شناخته می‌شود او رمان‌نویس رمانتیک، نمایشنامه‌نویس، روزنامه‌نگار، اصلاح‌طلب اجتماعی و خاطره‌نگار فرانسوی بوده .امروز کتاب‌های پرشمار ساند کمتر خوانده می‌شود و او را بیشتر به دلیل سبک زندگی نامتعارف و روابط عاشقانهٔ متعددش می‌شناسند اما در سدهٔ نوزدهم او یکی از تأثیرگذارترین زنان زمانهٔ خود و مهم‌ترین نویسندهٔ زن فرانسه بود. در دههٔ سوم قرن نوزده او که از آثارش برای ترویج و آموزش اصلاحات سوسیالیستی استفاده می‌کرد، تصویر کلیشه‌ای از زنان، کارگران، دهقانان و طبقات فرودست را تغییر داد. او نخستین نویسنده‌ای بود که زندگی کارگران و کشاورزان و کودکان را در رمان‌های خود به تصویر کشید و گونه‌ای از رمان به نام رمان روستایی را ابداع کرد که فرم داستان‌های شفاهی پای بخاری را داشت و آداب و رسوم و سنت‌های اجتماعی منطقهٔ سکونتش در کودکی را که با وقوع انقلاب صنعتی به سرعت در حال ناپدید شدن بود روایت می‌کرد ساند از پیشگامان ادبیات فمنیستی بود و در آثارش قواعد ازدواج و نگاه کلیشه‌ای مردانه به نقش زن را به چالش می‌کشید.

کتاب «خانم دالووی»
رمانی نوشتهٔ ویرجینیا وولف است. این اثر یکی از نخستین آثار پیشگام در نوعی سبک رمان نویسی است که امروزه رمان نو خوانده می‌شود.
ویرجینیا وولف یک روز ماه ژوئن از زندگی کلاریسا دالووی در لندن پس از جنگ جهانی اول را از زاویه دید این زن توصیف می‌کند. خواننده چنین می انگارد که گویا پا به پای راوی در خیابانهای لندن گام برمی دارد و از دریچه نگاه کلاریسا آدمها و محله‌های شهر را می بیند. در این گذار تند و ناگسسته، وولف از شهر و آدمهایش تابلویی به پهنای افق در دیدرس خواننده قرار می‌دهد.

کتاب «چرا دریا طوفانی شده بود»
یکی از بهترین داستان‎های کوتاه صادق چوبک است که با وجود گذشت نیم قرن از نوشته شدن آن هنوز خواندنی و جذاب به نظر می‎رسد و واجد نکات آموختنی بسیاری هم برای علاقمندان داستان‎نویسی ست ، خاصه در روزگاری که بسیاری از داستانهای کوتاه فاقد عنصر تعلیق، گره‎افکنی و گره‎گشایی‎اند (بگذریم از آن نمونه‎هایی که ویژگی‎های سبکی‎شان چنین اقتضا می‎کند)
این داستان همچنین به‎لحاظ فضاسازی غنی و از تصاویری زنده در عین ایجاز قلم چوبک برخوردار است.
شاید مجموعه‎ی همین ویژگی ها بود که باعث شد ابراهیم گلستان سراغ آن رفته و این داستان کوتاه را دستمایه‎ی ساخت فیلم «دریا» قرار داد
فیلمی که از بد حادثه نیمه تمام ماند و چه حیف! چرا که فروغ فرخ‎زاد یکی از بازیگران اصلی این فیلم بود.

کتاب«اسپرلوس»
اثر : هرمان هسه
ده سال پیش ، وقتی” یوهان فراگوت “زمینی به نام “اِسپَرلُوس “خرید و به آن جا نقل مکان کرد ، خانه ی اربابی کهن سالِ رها شده ای بود با کوره راه های باغ.فراگوت معبد آن را ویران کرد و کارگاه نقاشی جدیدی بنا نمود .وی مدت هفت سال در آن جا سرگرم نقاشی بود. پسرش آلبرت را به مدرسه ی شبانه روزی فرستاد تا کم تر با او رو در رو باشد . خانه ی اربابی را به همسرش” آدله “و خدمت کاران واگذار کرد. او در همان کارگاه مانند مردان مجرّد می زیست. “پی یر ” نام پسر کوچکشان بود که دلبر پدر و مادر و تنها پل ارتباطی بین آن ها و کارگاه و خانه ی اربابی بود…

کتاب « آخرین سفر شاه»
 اثر : ویلیام شوکراس
یکی از جالبترین و مستندترین کتابهایی است که ماجرای آخرین سفر شاه به سوی تبعید و مرگ، محروم از هرگونه احترام و سرگردان در جهان، آن هم در حالی که همه ی دوستان سابق از او روگردان شده بودند.

کتاب«عروسی خون»
نوشته فدریکو گارسیا لورکا سرگذشت دو انسان شوریده عاشق است که جدایی‌شان از یکدیگر برایشان حکم مرگ را دارد و یکی شدنشان نیز به مرگشان می‌انجامد، با این تفاوت که مرگ در صورت نخست در هجران معشوق است و مرگ دوم برای رهایی از هجران،‌ در هر صورت برای شیفتگان راه عشق صورت سومی وجود ندارد.
لورکا در عروسی خون زیباترین بیان نفرت عاشقان راه انسانیت را از ظواهر دست و پاگیر اجتماعی و قراردادهای آن که در بیشتر مواقع زنجیری به پای بشریت است نشان می‌دهد.

کتاب «یوگا و قلب شما»
نوشته دکتر ک.ک.دیتی ، دکتر ام.ال. گاروت، سولی پاوری و به ترجمه میر مجید خلخالی زاویه یکی از کتب بسیار مفید درباره علم یوگا و ارتباط یوگا با سلامتی میباشد.
نگارنده کتاب, ابتدا مهم‌ترین مباحث فیزیولوژی و آناتومی بدن انسان را به صورت پرسش و پاسخ بیان می‌کند تا زمینه لازم برای دنبال کردن ابعاد عملی ورزش یوگا در بخش دوم فراهم گردد ;سپس نقش ورزش یوگا برای مبارزه با تنش‌های زندگی و رسیدن به آرامش جسمی و روحی بیان می‌شود .بخش اول با عنوان((اگر ناراحتی قلبی دارید یوگا را امتحان کنید)) به روش‌های مقابله با بیماری‌های کرونری قلب با استفاده از ورزش یوگا اختصاص دارد .در بخش دوم دستورالعمل‌ها و تمرینات یوگا و در بخش سوم, جدول‌های ارزش غذایی به طبع رسیده است .

کتاب «امینه»
مسعود بهنود، کتاب امینه قصه است. مسعود بهنود هم اعتراف می‌کند که قصه است. ولی این قصه آنقدر خوب تعریف شده است که در هنگام خواندن آرزو می‌کنی ای کاش حقیقت داشت.
امینه پیش از آنکه داستان باشد، تاریخی است از دوران فروپاشی صفویه، و زمان کوتاه سلطنت نادرشاه افشار و کریم خان زند. و صد البته که تمام داستان نگاهی است به بانوانی که زمینه شکل گیری قاجاریه را فراهم آوردند و آن را دست به دست از خلال خونریزی ها، در بین خود برای مدت طولانی حفظ کردند. امینه تاثیر زنان باهوشی را نشان می دهد که از میان حرمسراهای شاهان قاجار برخاسته اند.
اما اگر از عدم تطابق قصه با تاریخ بگذریم، در این کتاب درسهایی نهفته است. آنجا که امینه به اروپا می‌رود و تفاوت جایگاه زنان در جامعه اروپا را با جایگاه آنان در حرمسرای شاهی مقایسه می‌کند. آنجا که اعتقادات خرافی شاه سلطان حسین صفوی و اطرافیانش چگونه باعث استیلای افغانان بر ایران و عقب‌افتادگی کشور می‌شود. و تفاوت فرمانروایان و شاهانی که از مشاوران خوب بهره می‌برند و آنها که خود را از آن محروم می‌سازند.
امینه در فرانسه داستان خونریزیهای محمود افغان در اصفهان را از زبان حیدر بیک برای ولتر تعریف می‌کند. او روایت می‌کند که حیدربیک در بین اجساد خون‌آلود خانواده‌اش برای زنده ماندن خود را به مردن می‌زند. ولتر در عکس العمل به این داستان چند بار تکرار می‌کند: انتخاب مرگ برای گریز از مرگ! زنده باد زندگی. چه جمله زیبایی اگر دقیق‌تر به آن نگاه کنیم. اگر مرگ را فقط مرگ فیزیکی ندانیم. اگر در شرایط سخت امید را از دست ندهیم و مرگ را آرزو نکنیم، بلکه راه مبارزه با آن را جستجو کنیم. اگر صبر داشته باشیم. این چرخ زندگی است که می‌چرخد و هر طرف آن رنگی دارد.

کتاب «محدودیت صفر»
جو وایتلی ، محدودیت صفر (روش اسرارآمیز بومیان هاوایی برای دستیابی به فراوانی، سلامتی، آرامش و فراتر از اینها …) عنوان کتابی است از جو ویتال که در ۳۲۷ صفحه و توسط انتشارات کتیبه پارسی در سال ۱۳۹۶به چاپ رسیده است.
این کتاب ترجمه‌ای است از Zero limits: the secret Hawaiian system for wealth، health، peace، and more، c2007.
موضوع اصلی این کتاب موفقیت است.
از جو وایتلی ، کتاب‌های کلید(مهتاب)، بزرگترین راز ثروت در طول تاریخ(نسل نواندیش)، کتاب تمرین بیندیشید و ثروتمند شوید(تبسم)، کلید(لیوسا)، نیز در بازار کتاب موجود می‎باشد

کتاب « چهار راه پول سازی »
اثر : رابرت کیوساکی ،آیا حق شماست که آنجا باشید؟ آیا شما از نظر مالی در وضعیت خوب و آرامی به سر می‌برید؟ جدول گردشی پول برای شما طراحی شده است. اگر می‌خواهید آینده خود را در زمان حال کنترل کنید باید با تمامی اجزای این جدول آشنا شوید و حرکت از یک بخش به بخش دیگر را یاد بگیرید.

کتاب «خواب گران»
نویسنده :ریموند چندلر ، ژنرال سترن وود، پیرمردی اشرافی و فوق العاده ثروت مند، در بستر مرگ است؛ شاید تنها یک کار ناتمام دارد و آن هم حل معضلاتی ست که دو دختر جسور و ماجراجوی اش به وجود می آورند. کارمن و ویوین هر یک به شیوه ی خود دردسرآفرین اند. اولی درگیر هرزه گی ست و دیگری آلوده ی قمار. کارمن از نوعی بیماری روانی هم رنج می برد و ویوین مجبور است لاپوشانی افتضاحاتی را که او در حمله های جنون آمیزش به بار می آورد هم برعهده داشته باشد، وگرنه باید خواهرش را پشت میله های زندان ببیند.